Відповідно до норм чинного законодавства споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Випадки, коли продавець погодився б обміняти товар після спливу 14 днів, трапляються рідко і, як правило, винятком з правил.
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов: товар не був у експлуатації; збережені всі пломби та ярлики; цілісність комплекту та упаковки не порушена; збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату; виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172)....
Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов: наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості); збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; цілісність комплекту не порушена.
Згідно з Правилами роздрібної торгівлі алкогольні напої та тютюнові вироби належної якості обміну й поверненню не підлягають. У разі виявлення недоліків, фальсифікації алкогольних напоїв чи продажу їх неналежної якості, споживач має право вимагати: заміни аналогічним товаром належної якості; заміни товаром іншого виду, марки з відповідним перерахуванням купівельної ціни; повернення коштів; відшкодування заподіяних йому збитків і шкоди у порядку, передбаченому законодавством.
Введіть контактні дані чи Авторизуйтесь